SITAB

Strukovno
udruženje
taksi
preduzetnika

Registrujte se

FLAJER 2 -30.10.2009.

30.10.2009.
KOLEGE TAKSI-PREDUZETNICI,

1.Znate li da trenutno postoji Radna grupa koja  radi predloge odluka o auto taksi prevozu, na osnovu kojih će se raditi zakon koji će se odnositi na taksi prevoz?
2.Znate li da dosadašnji predlozi koje je radila Radna grupa ne idu u zaštitu interesa taksi preduzetnika, a da su licence koje nam se nude loše?
3.Znate li da se u predlozima novih odluka o auto taksi prevozu stvara mogućnost da Pravna lica  dobijaju licence za vozila i zapošljavaju više vozača sa B kategorijom po jednom vozilu?Neki vlasnici asoscijacija već kupuju kola na kojima će zapošljavati vozače.Kako će to smanjiti broj taksista na ulici, i kako će se to odraziti na naš posao?
Taksi preduzetnici nisu pravna lica, vlasnici asocijacija i njihove firme jesu pravna lica i dosadašnji predlog zakona otvara mogućnost da zapošljavaju više vozača po jednom vozilu.
4.Znate li ko su članovi Radne grupe koji su doneli te predloge, za šta se zalažu i ima li medju njima taksi-preduzetnika ili su tu da štite svoj interes?
5.Hoćete li i vi da nešto uradite za zaštitu svojih interesa?

SINDIKAT TAKSISTA BEOGRADA  je osnovan od grupe taksi preduzetnika sa ciljem da da konkretan doprinos uređenja taksi službe, poslovnog okruženja u kome obavljamo svoju delatnost kako bi javni servis koji obavljamo bio u službi građana grada Beograda, od čega bi i grad Beograd i tasksi preduzetnici imali obostranu korist.

Sadašnje stanje u taksi službi  i poslovno okruženje u kome radimo kada imamo 2-3.000 neregularnih taksista na ulici, kada se udruženja utrkuju sa popustima koji koštaju taksiste, kada imamo 7.800 regularnih taski preduzetnika koji nemaju realnih mogućnosti da zarade i pokriju troškove poreza, održavanja i života, treba hitno menjati.

SINDIKAT TAKSISTA BEOGRADA se zalaže da predlozi Odluka o taksi prevozu:

1.Licencu koja će važiti JEDNA LICENCA=JEDAN VOZAČ=JEDNO VOZILO
2.Jedinstvene EKONOMSKE cene na koje neće moći postojati popust
3.Aktivniji rad Inspekcijskih organa na suzbijanju pojave neregularnih taksista
4.Licence za taksi asocijacije za izdavanje radio stanica isključivo taksi preduzetnicima čime se dovodi  u zakonske okvire rad taksi asocijacija koji daju radio stanice i divljim taksistima, jer bi u tim slučajevima gubili licencu


Dosadašnji predlozi koja je radila radna grupa u postojećem sastavu su taksi da:

1.Ponuđene  licence ne idu u korist  smanjenja broja taksista na ulici jer LICENCA GLASI NA VOZILO čime se  daje mogućnost da pravna lica zapošljavaju više vozača po jednom vozilu, VIŠE VOZAČA=VIŠE TAKSI VOZILA NA ULICI .  Licenca treba da glasi  JEDNA LICENCA= JEDAN VOZAČ= JEDNO VOZILO.
2.ne stvaraju ekonomske uslove za vraćanje uloženog u kupovinu vozila sa Euro 3 motorom (jedinstvena cena)
3.ne razmatraju rad inspekcije koja je do sada imala loše rezultate rada, jer njihov učinak 2-3.000 divljaka na ulici koje svakodnevno vidjamo
4.Ne regulišu rad taksi asocijacija
Cilj osnivanja SINDIKATA TAKSISTA BEOGRADA     zastita  interesa taksi-preduzetnika, koji u ovim taškim vremenima uslovljeni odlukama o taksi prevozu,zadužuju se i kupuju vozila sa euro 3 motorom, plaćaju porez, dok inspekcija gotovo ništa ne radi na suzbijanju rada neregularnih taksista, a predlozi koji se tiču Odluka o taksi prevozu koja je uredila postojeća Radna grupa idu u korist  pravnih lica.

Ideje i program mozete pročitati na www.taxiforum.rs  sajt sindikata je u pripremi.

Pozivamo sve taksi-preduzetnike koji žele da sačuvaju svoj posao da pristupe SINDIKATU TAKSISTA BEOGRADA kako bi napravili sindikat koji će se boriti za uređenje poslovnog okruženja u kojima obavljamo svoju delatnost.Cilj nam je da okupimo sve  taksi-preduzetnike kojima  je stalo da unaprede taksi delatnost u korist naših stranaka, Grada I taksi preduzetnika…..
Za sada,uspeli smo da dobijemo nižu cenu euro dizela za članove Sindikata taksista Beograda  za  6 din po litri na Luk Oil pumpi u Preradovićevovoj ulici.